رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تشریح مشکلات مردم منطقه۱۶ در صحن شورای شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص بازدیدش از منطقه ۱۶ توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح مشکلات مردم منطقه۱۶ در صحن شورای شهر تهران

مهدی اقراریان در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تذکر قبلی خود در مورد رعایت عفاف و حجاب در اماکن زیر نظر شهرداری تهران، اظهار کرد: بنده نامه ای به شهردار تهران ارسال می کنم و امیدواریم پاسخی در مورد اقدامات صورت گرفته از سوی شهردار داده شود.

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به حضور خود در مناطق در یکشنبه هر هفته، یادآور شد: در این هفته در منطقه ۱۶ حضور پیدا کردیم و با توجه به اینکه در این جلسات، شهرداران مناطق حضور داشتند و علیرغم اطلاع رسانی قبلی، شهردار این منطقه حضور پیدا نکرد و ضرورت بود که مشکلات را در غالب تذکر در این جلسه اعلام کنم.

وی افزود: اختلاف فاحشی در کیفیت زندگی و خدمت رسانی بین مناطق شمالی و جنوبی وجود دارد و مردم موضوعاتی را شامل حضور گسترده معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر و متکدیان مطرح کردند که جمع آوری فروشندگان مواد مخدر وظیفه فراجاست اما در مورد متکدیان باید گزارش داده شود.

اقراریان با بیان اینکه در میدان مفتح و ساعت ۳ بعد ازظهر معتادان مشغول استعمال مواد مخدر بودند، یادآور شد: بنده چند روز پیش نیز شاهد بودیم که یک معتاد مقابل شورا مواد مخدر استعمال می کرد.

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه ساکنین انتظار داشتند که پایانه اتوبوسرانی یاخچی آباد منتقل شود، خاطرنشان کرد: احداث کلانتری یکی دیگر از درخواست های شهروندان بود. در مورد مسجد قمر بنی هاشم نیز پلاک هایی تملک شده که به مسجد الحاق شود و نیاز به همکاری شهرداری دارد.

وی با تأکید بر اینکه ۴۵ درصد از بودجه به سمت حمل و نقل عمومی رفته و امیدواریم نوسازی ناوگان انجام شود، تصریح کرد: اینگونه نباشد که اتوبوس‌های نو به مناطق شمالی بروند و اتوبوس های مستهلک به مناطق جنوبی اختصاص یابد.

اقراریان با بیان اینکه معضل پارکینگ یکی از مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان بود، گفت: پارکینگ به یک مسئله جدی تبدیل شده و صاحبان مغازه ها موانعی را در معابر عمومی قرار می دهند و اجازه پارک به شهروندان داده نمی شود که این موضوع باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نظافت معابر و تردد حیوانات موذی به ویژه در مناطق جنوبی به عنوان یکی از گلایه‌های مردم، یادآور شد: یکی دیگر از شکایات مردم جابجایی شهرداران مناطق بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری قراردادی با وزارت نیرو منعقد کرده که کلیه چراغ های شهر به ال ای دی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق با تغییر این چراغ ها کاهش محسوسی خواهد داشت و روشنایی شهر نیز تقویت خواهد شد؛ ما همه جا با معضل خاموشی چراغ ها روبه رو هستیم و امیدواریم برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار