رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استان خراسان رضوی:

طرح دادرس، از موفق ترین طرح‌های دانش‌آموزی است

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت طرح دادرس، از موفق ترین و بهترین طرح‌های دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح دادرس، از موفق ترین طرح‌های دانش‌آموزی است

سید امیر شوشتری، رئیس آموزش و پرورش استان خراسان رضوی درباره آیین اختتامیه مرحله استانی یازدهمین المپیاد آماده هلال احمر مطرح کرد: قطعا این طرح جزو موفق ترین و بهترین طرح های دانش آموزی است. دانش آموزان با سلیقه ها و گرایش های متفاوتی هستند، عده ای سعی می‌کنند و دوست دارند در عرصه های علمی، هنری و... فعالیت کنند ولی برخی نیز فعالیت کردن در راستای خدمت به مردم را دوست دارند.

شوشتری ادامه داد: وظیفه ما در قبال اینکه عده ای به بسیج، سازمان دانش آموزی، پیشتازان، هلال احمر و انواع و اقسام تشکل های دانش آموزی علاقه مند هستند، این است که آنها را سازماندهی کنیم.

وی درباره هماهنگی و نوع اجرای طرح المپیاد آماده بیان کرد: طرح المپیاد آماده را هلال احمر برنامه ریزی و اجرا می‌کند و فقط هماهنگی و همکاری دانش آموزان ما، با آنها است. این هماهنگی توسط معاونت تربیت بدنی و تندرستی انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پایان گفت: چیزی که در این طرح بسیار مورد اهمیت است مسلط و مجهز کردن دانش آموزان به حرفه های بسیار مهم است که همیشه در بحران ها مورد نیاز قرار می‌گیرد. ما این را بسیار مهم می‌دانیم و این را از برکات جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌کنیم.

دانش آموز خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار