مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خبر داد:

اجرای طرح ملی دادرس در البرز با آموزش بیش از ۹ هزار دانش‌آموز

کرج (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت در سال جاری یازدهمین دوره طرح ملی دادرس با آموزش ۹ هزار و ۷۴۶ دانش‌آموز در ۱۱۹ مدرسه در سراسر استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی دادرس در البرز با آموزش بیش از ۹ هزار دانش‌آموز

محمد باقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به همکاری ۴۴ مربی دادرس در اجرای این طرح افزود: دانش آموزان در قالب ۳۱۴ دوره آموزش دیده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه فراگیری آموزه‌های امدادی توسط دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: کسب مهارت‌های تئوری و عملی امداد و نجات باعث آمادگی دادرسان و خانواده‌های آنها در زمان بحران است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در زمینه ترویج و اشاعه آموزش‌های امدادی در جامعه و به ویژه در خانواده‌ها دارند گفت: نهادینه شدن ارتقا آگاهی عمومی امداد و کمک‌های اولیه در جامعه با افزایش این آموزش‌ها موجب تحقق شعار «خانواده آماده؛ جامعه آماده» می‌شود.

خلفی در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۱۱۴ تیم دادرس در مدارس سطح استان آموزش دیدند که المپیاد شهرستانی در هر شهرستان برگزار شد و تیم‌های برتر جهت المپیاد نهایی استان برگزار می‌شوند و تیم منتخب جهت مسابقات کشوری تعیین می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: ۵۳۷۴ نفر آموزش دیدگان را دانش آموزان دختر و ۴۳۷۳ نفر را پسران دانش آموز مقاطع متوسطه اول تشکیل می‌دهند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار