معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

یکی از رسالت‌های حوزه جوانان عرصه رشد و تعالی آنهاست

مشهد (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد یکی از رسالت‌های حوزه جوانان برای بحث‌های اجتماعی عرصه رشد و تعالی آنهاست.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رسالت‌های حوزه جوانان عرصه رشد و تعالی آنهاست

رضا مومن زاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: یکی از رسالت های حوزه جوانان برای بحث های اجتماعی عرصه رشد و تعالی آنهاست. دوره آموزشی طرح دادرس از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون ادامه داشت. طرح دادرس براساس تفاهم نامه ای مابین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اجرا شد.

وی ضمن اشاره به تلاش ها و همکاری های یکسال دانش آموزان و مسئولین عنوان کرد: این اختتامیه حاصل همه تلاش های یکساله پس از یک پروسه آموزشی، تمرین های درون آموزشگاهی و تشکیل فیلم های مدیریت بحران محله مدارس است. این تمرینات به نحوی تمرین رفاقت، همدلی، یاریگر یکدیگر بودن و توسعه فعالیت های بشردوستانه و دغدغه مندی است.

مومن زاده درباره روند برگزاری طرح دادرس اظهار کرد: این طرح طی رقابت دانش آموزان در سطح مدرسه و راه یافتن منتخبین به شهرستان و با کمک روسای شعبه های هلال احمر و آموزش و پرورش برگزار شد و منتخبین استان، امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

مومن زاده در پایان ادامه داد: ما توانستیم در هلال احمر و آموزش و پرورش در یک دوره فشرده حدود هزار دادرس را پذیرش کنیم و همچنین توانستیم هزار دادرس را در دو دوره با ظرفیتی حدود ۴۸ نفر داور از تمام شعبه های استان سازماندهی کنیم؛ تنها با این نگاه که دانش آموزان جدیدتر بیایند و تجربه های جدیدتر را بیاموزند.

دانش آموز خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار