دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر:

پروژه مهر با مشارکت معاونت‌ها در سطح استان در کارگروه‌های شش‌گانه انجام می‌شود

بوشهر (پانا) - دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پروژه مهر ۱۴۰۲ با مشارکت همه معاونت‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها در کارگروه‌های شش‌گانه انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر با مشارکت معاونت‌ها در سطح استان در کارگروه‌های شش‌گانه انجام می‌شود

علی اکبر بازیار، معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر استان بوشهر در سومین جلسه کارگروه‌های تخصصی پروژه مهر ضمن تشریح نحوه فعالیت این کارگروه‌های شش گانه، اظهار کرد: اولویت‌ فعلی وزارت آموزش و پرورش؛ بررسی وضعیت نیروی انسانی مدارس، روند ثبت نام دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی و چگونگی ثبت نام کتب درسی دانش آموزان است.

بازیار ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در استان بوشهر گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان با شعار «همه برای آموزش و پرورش»، در این پروژه ملی در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند تا بتوانیم با هم یک مهر پرمهر و خاطره انگیز را برای دانش آموزان آغاز کنیم.

وی در ادامه ضمن تعیین و تقدیم ابلاغ رابطین کارگروه‌های مختلف، اعلام کرد: از این هفته مسئولین کارگروه‌های شش‌گانه ضمن بررسی و دریافت گزارش از کارگروه‌های متناظر خود در مناطق استان، موظفند بطور هفتگی تا پایان شهریورماه جاری گزارش اقدامات صورت گرفته را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند و با تشخیص دبیر پروژه مهر استان، هر هفته یک جلسه وبیناری با حضور معاونان آموزشی مناطق استان بعنوان دبیران پروژه مهر جهت ارائه گزارش و شرح اقدامات صورت گرفته برگزار شود.

بازیار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مدارس عادی دولتی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما در پروژه مهر امسال رسیدگی ویژه به مدارس عادی دولتی است تا با این هدف‌گذاری بتوانیم آغاز سال تحصیلی خوبی را برای فرزندان ایران اسلامی در همه نقاط استان رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار