نشست توجیهی مدیران مدارس شهرستان بوشهر با موضوع بازگشایی مدارس و پروژه مهر برگزار شد

بوشهر (پانا)- نشست توجیهی مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی با مدیر و معاونین شهرستان بوشهر به صورت جداگانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست توجیهی مدیران مدارس شهرستان بوشهر با موضوع بازگشایی مدارس و پروژه مهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نشست توجیهی مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی با مدیر و معاونین شهرستان به صورت جداگانه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اهمیت و کارایی بسیار زیاد آموزش های حضوری و نیز افت تحصیلی دانش آموزان در شیوه آموزش غیر حضوری اظهار امیدواری کرد با واکسیناسیون گسترده در کشور و بخصوص معلمان و دانش آموزان، زمینه برای بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری فراهم شود چرا که فراگیری روابط و تعاملات اجتماعی جز با حضور دانش آموزان در کنار یکدیگر و در فضای مدرسه امکان پذیر نیست.

فرامرز سلیمی فرد افزود: در شرایطی هستیم که اطمینان نداریم آیا مدارس کاملا به شکل حضوری بازگشایی می شوند یا خیر؟ اما بر ما و مدیران مدارس است که آمادگی لازم برای آغاز آموزش حضوری را در مدارس فراهم و همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدرسه را تهیه کنیم.

سلیمی فرد اظهار کرد: امیدواریم سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ آغازی پر نشاط برای دانش آموزان و اولیا گرامی و پایانی بر تهدیدات بیماری کووید ۱۹ باشد.

مجتبی نوشادی معاون آموزش ابتدایی و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با توصیه بر نظارت مدیران مدارس بر انجام فعالیت های پروژه مهر در مدرسه بر اجرای ویژه و شایسته مراسم بازگشایی مدارس در روز آغاز سال تحصیلی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار