جلسه مدیران و معاونین مدارس آموزش و پرورش منطقه بردخون برگزار شد

بردخون(پانا)- جلسه مدیران و معاونین مدارس آموزش و پرورش منطقه بردخون در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۱۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران و معاونین مدارس آموزش و پرورش منطقه بردخون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های همکاران در آستانه بازگشایی مدارس هدف از برگزاری این جلسات هماهنگی بیشتر در بین مدارس دانست و بر اجرای کامل پروژه مهر در مدارس تأکید کرد.

ظهیر محمودی اظهار کرد: آموزش و پرورش منطقه بردخون آمادگی کامل دارد که با اعلام ستاد ملی کرونا و اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس را از اول مهر یا هر زمانی که اعلام می کنند بازگشایی کند.

محمودی افزود: تلاش مستمر در فرایند ثبت نام دانش آموزان در پایه های تحصیلی و ثبت روزانه در سامانه، برنامه ریزی هفتگی درسی مدرسه، آمادگی همه جانبه مدارس مطابق با سناریوی سه گانه ( حضوری، نیمه حضوری و مجازی) تشکیل جلسات شورای معلمان شورای دانش آموزی، انجمن اولیا و مربیان جهت مشارکت در فعالیت های پروژه مهر مدارس، اطلاع رسانی مستمر به اولیا دانش آموزان از نحوه بازگشایی مدرسه و اطمینان بخشی از تمهیدات بهداشتی و سلامت در مدرسه از جمله مواردی است که در راستای بازگشایی باشکوه مدارس مورد انتظار است.

وی گفت : در زمینه قبولی کنکور و دانشگاه فرهنگیان رشد خوبی داشتیم و امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد و همه باید تلاش کنیم تا تعلیم و تربیت که میراثی از گذشته ها به ما سپرده شده است بهتر و قوی تر به دست آینده ها بسپاریم و هر چه این میراث قوی تر باشد باعث رشد بهتری در منطقه و کشور خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: پژوهش سرا ، مرکزی علمی و پژوهشی است که در تعامل با دانش آموزان و مدارس می تواند نقش مهمی را ایفا کند و در سال گذشته برنامه ها و فعالیت های پژوهش سرا چشمگیر بوده است. که می تواند در رتبه بندی استانی ارتقا داشته باشیم. بنابر این دانش آموزان را به سوی برنامه ها و فعالیت های این مرکز سوق دهند و با مدیر پژوهش سرا تعامل بیشتری داشته باشند.

حیدر مغدانی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: هدف پروژه مهر آمادگی و حرکت به سوی کیفیت بخشی و بازگشایی مطلوب مدارس و ایجاد فضایی با شور و نشاط و خاطره انگیز برای دانش آموزان است.

بهرام محمودی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه نیز در این جلسه نکات و موارد لازم در خصوص پروژه مهر، کلاس بندی، تخصیص نیروی انسانی و ثبت سفارش کتاب درسی را برای مدیران تشریح کرد.

در ادامه جلسه، نمایندگان مدیران سه مقطع گزارش های خود را ارائه نمودند و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس و پروژه مهر بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار