مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرند

تشکیل قرارگاه جهادی و اجرای طرح شهید عجمیان از اتفاقات خیلی خوب آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرند گفت بازگشایی مدارس درحال انجام است و یکی از برنامه های بسیار خوبی که امسال قرار است در شهرستان های مختلف اتفاق بیفتد بحث قرارگاه جهادی و طرح شهید روح‌الله عجمیان است

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاه جهادی و اجرای طرح شهید عجمیان  از اتفاقات خیلی خوب آموزش و پرورش است

مصطفی قاسمی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرند در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور محمدرضا ابراهیمی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ سوالات خبرنگار پانا اظهار کرد: پروژه مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه هایی است که در آستانه بازگشایی مدارس درحال انجام است و یکی از برنامه های بسیار خوبی که امسال قرار است در شهرستان های مختلف اتفاق بیفتد بحث قرارگاه جهادی و طرح شهید روح‌الله عجمیان است که موضوع این بحث به سازی و شاداب سازی مدارس محروم شهرستان هاست که ما در حال حاضر ۱۳تا از مدارس را در راس کارهایمان گذاشتیم.

‍ وی عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که در راستای آموزشی در سال قبل داشتیم بحث جذب نیروهای جوان و کادر سازی نیروهای آموزش و پرورش در بحث اداری و حجاب و عفاف را به طور جدی پیگیری کردیم.


‍ قاسمی‌زاده یادآور شد: بحث نماز جماعت را بعداز مسئله کرونا به دست فراموشی سپرده شده بود ما با جذب نیروهای روحانی توانستیم نماز جماعت را در مدارس‌مان داشته باشیم؛ و با برگزاری کلاس های تقویتی توانستیم مقداری از آن عقب افتادگی دانش‌آموزان از سال های قبل را جبران کنیم.

‍ مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرند اذعان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در چندسال اخیر افتاد آموزش و پرورش با چالش بزرگی روبه‌رو شد و با توجه با اینکه جوانان و نوجوانان ما وارد فضای مجازی شدند هم از نظر آموزشی و هم از نظر پرورشی و این می‌طلبد که ما برنامه‌ریزی و دغدغه‌مندی بسیار زیادی داشته باشیم.

‍ وی تصریح کرد: باتوجه به این که هدف از اجرای سندتحول تربیت دانش‌آموزی با فطرت خداشناسی و خداجویی است و باید دانش آموزان در این مسیر پرورش پیدا کنند.

‍ قاسمی زاده ادامه داد: باتوجه به این سیاستی که در دولت سیزدهم اجرا می شود این است که معلم باید حتما از گردونه دانشگاه فرهنگیان وارد عرصه آموزش و پرورش شود ما قطعا در سال های آتی نتیجه آن را خواهیم دید.

‍ مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرند خاطرنشان کرد: از بحث عمرانی و تجهیزات ما انقلاب بزرگی را داشتیم؛ تجهیز مدارس و در بحث ایاب و ذهاب مدارس روستایی که ما تحول چشم‌گیری داشتیم و جذب دانش‌آموزی در مناطق محروم به ۱۰۰درصد رسیده و ما دیگر ترک تحصیل نداریم.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار