مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز:

در پروژه مهر شهرستان نطنز به شاداب سازی، بهسازی و تعمیرات مدارس توجه شده است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز گفت در شهرستان نطنز به شاداب سازی، بهسازی و تعمیرات تجهیزات توجه شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
در پروژه مهر شهرستان نطنز به شاداب سازی، بهسازی و تعمیرات مدارس توجه شده است

علیرضا غلامی در خصوص اقدامات انجام شده پروژه مهر در شهرستان نطنز در گفت وگو با پانا اظهار کرد: ما تقریبا در پروژه مهر سعی کردیم که مناطق کم برخوردار روستایی مد نظرمان باشد و در این خصوص مدرسه ای که سالیان سال تعطیل بود را دوباره راه اندازی کردیم که نیازی به انتقالی دانش آموزان به شهر نباشد و در روستای محل زندگی خود ادامه تحصیل دهند و در مناطق دیگر هم شاداب سازی، بهسازی و تعمیرات تجهیزات را دریغ نکردیم و انجام دادیم.

وی یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش در شهرستان نطنز را کلاس‌های تقویتی کنکور دانست و ادامه داد: این کلاس ها را با رویکرد اسلامی ادامه دادیم که دانش آموزان کم برخوردار بتوانند بهره ببرند و در این مورد خیرین در بخش مالی کمک رسانی کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز با توجه به رویکرد دولت آیت الله رئیسی، آینده ای مثبت را برای آموزش و پرورش خواستار شد و افزود: دانش آموزان با این رویکرد آشنا و به این رویکرد اسلامی روی می آورند.

غلامی در پایان تصریح کرد: رویکرد آموزش و پرورش رویکردی ایرانی اسلامی است یعنی هم به وجهه ایرانی و هم به وجهه اسلامی توجه شده است که ان شاءالله این رویکرد نه تنها در این دولت بلکه در آینده هم ادامه پیدا کند.

دانش آموز خبرنگار :آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار