مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد:

یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش نجف آباد، ساخت و ساز مدارس تکمیل نشده است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد گفت یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش در شهرستان نجف آباد، ساخت و ساز مدارس تکمیل نشده است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش نجف آباد، ساخت و ساز مدارس تکمیل نشده است

یدالله عابدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد‌ در‌ گفت وگو با پانا یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش را در شهرستان نجف آباد، ساخت و ساز مدارس تکمیل نشده دانست و ادامه داد: در بحث خبرنگاران پانا فعالیت داشتیم که اولین جلسه آموزش خبرنگاری پانا به صورت آموزش حرفه‌ای برگزار شد و در ادامه طرح هر مدرسه، یک خبرنگار را پیگیری کردیم.

وی با اشاره به کمک‌ها و نظارت‌هایی که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به اداره کل آموزش و پرورش داشتند، افزود: آموزش و پرورش آینده ای پویا فعال و بالنده خواهد داشت و کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که انشالله به مرور به ثمردهی می‌رسد و دانش‌آموزان کنونی که در حال آموزش هستند، می توانند هم تراز نظام قرار بگیرند و دانش‌آموزان خبره آینده باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در پایان مهم‌ترین دستاورد آموزش و پرورش استان اصفهان را مردمی بودن آموزش و پرورش استان و شهرستان ها دانست و اذعان کرد: آموزش و پرورش توانست تا حد امکان رضایت ارباب رجوع، دانش آموزان و معلمان را فراهم کند و با کارهای جهادی و شبانه روزی کمتر کسی را ناراضی کند و هدف اصلی آموزش و پرورش که پیشرفت اهداف جامعه است را به خوبی پیگیری کنیم.

دانش آموز خبرنگار:آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار