تولید تایر زاپاس شاسی بلندها دربیرجند

بیرجند (پانا)- مدیرعامل شرکت کویرتایر از تولید تایر زاپاس سایز 17 اینچ برای خودروهای شاسی بلند برای نخستین بار در کشور در کویرتایر بیرجند خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید تایر زاپاس شاسی بلندها دربیرجند

سید محمد حسین زینلی در جریان بازدید فاضلی فرد فرماندار و معاونان فرمانداری بیرجند از این کارخانه اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال حدود 14 هزار و800 حلقه از این نوع تایرها در کویرتایر تولید شده است.
وی گفت: باتوجه به نیاز کشور به تولید انواع تایرها با اندازه رینگ 16 اینچ و بالاتر که تا چند سال پیش عمده نیاز کشور به این نوع تایرها از طریق واردات تأمین می گردید این شرکت در سه ماهه امسال موفق گردید سهم تولید این تایرها را در سبد محصولات شرکت به 34 درصد برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر حلقه ای 44 درصد و از نظر وزنی 46 درصد افزایش تولید داشته ایم.
مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه ظرفیت پروانه بهره برداری شرکت در حال حاضر 31 هزار و225 تن انواع تایر سواری در سال است تصریح کرد: در حال حاضر 55 طرح و سایز مختلف از رینگ 13 تا 20 در این کارخانه تولید می شود.
وی گفت: شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که در حال حاضر بیش از 19 درصد از تایر تولیدی سواری کشور (به لحاظ وزنی) و بیش از 19.4 درصد از تایر تولیدی سواری کشور (به لحاظ تعدادی) در این کارخانه تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار