تهران قهرمان ‌مسابقات روئینگ قهرمانی زیر۲۳ کشور شد

تهران (پانا) - در پایان مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آقایان کشور تیم تهران قهرمان شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تهران قهرمان ‌مسابقات روئینگ قهرمانی زیر۲۳ کشور شد

‌به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی امروز ۲ مرداد میزبان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ در بخش آقایان در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان بود.

این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۹ تیم کردستان، گیلان، آذربایجان غربی، مازندران، تهران، اردبیل، هرمزگان، کرمانشاه و فارس در دو رده سنی در مسافت ۲۰۰۰ متر سبک وزن و سنگین وزن زیر ۲۳ سال و ۲۰۰۰ متر جوانان تک نفره برگزار می‌شود.
در ادامه مسابقات پاروزنان در دور فینال رقابت کردند.

در روئینگ سبک‌وزن زیر ۲۳ سال علی صادقی از فارس با زمان ۸:۲۶.۱۳۰ دقیقه مدال طلا، مهدی اسکافی از گیلان با زمان ۸:۳۴.۸۱۰ دقیقه مدال نقره و پرهام قهرمانی از تهران با زمان ۸:۴۰.۶۳۰ دقیقه مدال برنز کسب کردند.

در روئینگ جوانان امیررضا عبدالی از تهران با زمان ۸:۰۰.۰۲۰ دقیقه اول، علی رشادت از آذربایجان غربی با زمان ۸:۱۲.۷۷۰ دقیقه دوم و هوارم شبرندی از کردستان با زمان ۹:۰۷.۸۹۰ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ سنگین‌وزن زیر ۲۳ سال حسین رضوی از آذربایجان غربی با زمان ۸:۱۷.۰۱۰ دقیقه مقام اول، آریا سلیمان‌پور از تهران با زمان ۸:۳۰.۱۵۰ دقیقه مقام دوم و مهدی محمدی‌نژاد از گیلان با زمان ۸:۳۲.۲۸۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ زیر ۲۳ سال و جوانان در دریاچه آزادی تیم تهران با ۲۵ امتیاز قهرمان شد، آذربایجان غربی با ۲۴ امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و فارس با ۲۱ امتیاز در رده سوم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار