نشست نقد و بررسی جلد دوم کتاب «گردان قاطرچی‌ها» با حضور نوجوانان در قم

قم(پانا)- نشست نقد و بررسی کتاب «کودکستان آقا مرسل» جلد دوم کتاب گردان قاطرچی‌ها با حضور نویسنده و منتقد کتاب و جمعی از نوجوانان اهل مطالعه در سالن جلسات کتابخانه مرکزی قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست نقد و بررسی جلد دوم کتاب «گردان قاطرچی‌ها» با حضور نوجوانان در قم

نشست صمیمی نقد و بررسی کتاب «کودکستان آقا مرسل» با حضور داود امیریان نویسنده و علی باباجانی منتقد کتاب و نوجوانان عضو گروه فرهنگی هیات محبین پیامبر اکرم(ص) در سالن جلسات کتابخانه مرکزی قم برگزار شد.

محمدحسن بحرینی مسئول گروه فوق در حاشیه نشست نقد و بررسی کتاب با گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان به پانا اظهار کرد: اعضای این گروه عمدتا دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول و از مدارس مختلف قم هستند و سیر مطالعاتی کتاب های مختلف را به طور منظم همراه با برگزاری جلسات در طول سال در برنامه هفتگی خود دارند.

وی افزود: گروه مذکور کتاب کودکستان آقا مرسل را از قبل مطالعه کرده و در نشست فوق، سوالات و ابهامات خود را درباره کتاب با نویسنده مطرح کردند.

لازم به ذکر است: کتاب کودکستان آقا مرسل، جلد دوم کتاب «گردان قاطرچی‌ها» با موضوع دفاع مقدس است که با ادبیات طنز برای گروه‌های کودک و نوجوان نوشته شده است.

بازدید از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی، بخش دیگری از برنامه حضور نوجوانان گروه فرهنگی هیات محبین پیامبر اکرم(ص) پس از پایان نشست بود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار