مراسم ازدواج آسان فرزندان ائمه جمعه در مصلی شهرقدس برگزار شد

شهرقدس (پانا) - مراسم جشن ازدواج آسان فرزندان ائمه جمعه شهرستان های قدس و رودهن در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ازدواج آسان فرزندان ائمه جمعه در مصلی شهرقدس برگزار شد

جشن ازدواج آسان، یکی از فرهنگ سازی هایی است که امر ازدواج را به دور از تشریفات و تجملات، برای جوانان تسهیل می‌کند و این چندمین باری است که در مناسبات مختلف مذهبی، در شهرستان قدس شاهد آن بوده‌ایم.

در آستانه میلاد باسعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم جشن ازدواج آسان یک زوج جوان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به همراه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، جمعی از مسئولین کشوری و استانی، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان های استان تهران، مسئولین شهرستانی و عموم مردم، در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار شد.

گفتنی است، داماد این مراسم ازدواج آسان، فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس و نوعروس این مراسم فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی امام جمعه رودهن بود.

قرائت خطبه عقد این مراسم معنوی را، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران، در معیت پرچم های متبرک حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) انجام داد.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار