استاندار بوشهر مطرح کرد

مراسم ازدواج آسان 500 تا 600 نفر از جوانان استان بوشهر

بوشهر( پانا)- استاندار بوشهر با تأکید بر تمرکز به برگزاری ازدواج آسان در استان گفت پس از ماه صفر مراسم ازدواج آسان 500 تا 600 نفر از جوانان استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ازدواج آسان 500 تا 600 نفر از جوانان استان بوشهر

احمد محمدی‌زاده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی ناکام مانده است اظهارکرد : جنگ فرهنگی دشمن در اولویت برنامه‌ها از طریق ابزارهای مختلف مورد توجه ویژه قرار گرفته و بیشترین آسیب‌پذیری در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویم گفت: در بوشهر اقدامات مهمی در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی انجام شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: طرح‌های مهمی در قرارگاه جوانی جمعیت استان بوشهر مصوب و عملیاتی شد و در سه ماه نخست امسال ضمن کاهش 30 درصدی آمار طلاق در استان میزان ازدواج در این مدت 20 درصد افزایش یافته است.

استاندار بوشهر با تأکید بر تمرکز به برگزاری ازدواج آسان در استان خاطرنشان کرد: برای ترویج ازدواج آسان در استان اقدامات مهمی انجام شده است و پس از ماه صفر مراسم ازدواج آسان 500 تا 600 نفر در استان برگزار می‌شود.

محمدی‌زاده مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را در اولویت برنامه‌ها دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در جامعه مورد توجه قرار گرفته و تلاش برای جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی تمرکز بر دانشگاه‌ها و مدارس است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا در ایام سال تحصیلی جدید اقدامات مهمی انجام می‌شود.

استاندار بوشهر به مصوبات هیئت دولت در زیرساخت‌های فرهنگی پرداخت و بیان کرد: امسال به 61 خبرنگار تسهیلات قرض‌الحسنه از محل تبصره 16 پرداخت شده و این مهم همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار