اعلام حضور حزب همت در انتخابات مجلس

تهران (پانا) - دبیرکل حزب همت از آمادگی این حزب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام حضور حزب همت در انتخابات مجلس

احمد نبوی، دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه با بیان اینکه این حزب در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد، اظهار کرد: این حزب امروز در سراسر کشور ۲۴ هزار عضو فعال رسمی دارد. ۵ خرداد ۱۴۰۲ کنگره چهارم حزب با حضور گسترده بیش از ۴ هزار نفر از اعضا انجام شد. پس از برگزاری کنگره، موفق شدیم شورای مرکزی خود را مشخص کنیم.

وی افزود: اگر وزارت کشور رتبه‌بندی احزاب را شروع کند، تعداد انگشت شماری حزب در تراز جمهور باقی خواهد ماند نه ۱۱۶ حزب؛ امسال انتخابات مجلس را داریم؛ طبق فرمایش مقام معظم رهبری در کشور ما فعالیت‌های سیاسی از جانب احزاب فعالیت قابل قبولی نیست بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم که با تمام توان در این حوزه فعالیت کنیم.

دبیر کل حزب همت گفت: این حزب در جهت حل مشکلات کشور، برنامه دارد و این برنامه را به مسئولان ارائه می‌دهد. ما بر اقتصاد مردمی تکیه داریم و در این زمینه هم برنامه‌ریزی‌هایی جدی در نظر گرفته‌ایم و به توسعه پایدار زیست‌محیطی توجه داریم و طرح انتقادات و ارائه پیشنهادات و دوری از جنجال را گفتمان خود می‌دانیم.

وی بیان کرد: یکی از کارهای بزرگ حزب همت، تهیه گزارش عملکرد در طول یک سال گذشته است یعنی علاوه بر اینکه به وزارت کشور گزارش دادیم، به مردم نیز گزارش عملکرد ارائه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار