اعزام دانش‌آموزان دختر زیارت اولی گلستان به مشهد مقدس

گلستان (پانا) - ۱۶۰ نفر از دختران گلستانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده بودند با بدرقه مسئولان استانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان دختر زیارت اولی گلستان به مشهد مقدس

موسی کابلی،معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم بدرقه دانش آموزان زیارت اولی بیان کرد: امام رضا (ع) برای یک قشر و قوم و عقیده خاص نیست و بسیار رئوف، مهربان و بخشنده است.

وی سند تحول بنیادین را هم سو با تقویت عقاید دینی و اسلامی دانست و عنوان کرد: اردوی زیارت اولی ها،سرشار از معنویت و فرصتی مناسب برای تقویت و رشد باورهای دینی دانش آموزان است. این سفر با توسعه فعالیت های فرهنگی و پرورشی همراه است.

کابلی همچنین افزود: شما زائرین با قومیت های مختلف ،از میان ۴٠٢ هزار نفر دانش آموز، منتخب سفر به مشهد مقدس شده اید و معرف این استان هستید،پوشش و رفتار شما الگو برای دیگر دانش آموزان خواهد بود.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان سفری پربار، معنوی و سرشار از انرژی را برای دانش آموزان زائر آرزو کرد.

کابلی از سازمان دانش آموزی، کمیته امداد، معاونین پرورشی شهرستان ها و همکاران مدارس بابت برنامه ریزی های انجام شده برای این سفر تشکر و قدردانی کرد.

احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان نیز اردوی زیارت اولی ها را حرکت جهادی نامید و اظهار کرد: زیارت اولی ها فرصتی طلایی برای دانش آموزان محروم است که تا کنون به حرم اما رضا (ع) مشرف نشده اند.

طهماسبی اضافه کرد: این سفر علاوه بر کسب تجربه حضور در کنار حرم امام رضا (ع)، باعث تقویت مسئولیت پذیری، استقلال و رشد روابط اجتماعی دانش آموزان می‌شود.

وی عنوان کرد: این افراد طی گزینشی، صبح امروز،به اردو اعزام شدند.

قابل ذکر است،۸۱ نفر دیگر از دختران زیارت اولی در اسفندماه سال ۱۴۰۱ به اردوی مشهد اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار