امضای تفاهم‌نامه همکاری ‌ارتش و ‌مجمع تشخیص‌

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه جامع همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری ‌ارتش و ‌مجمع تشخیص‌

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، در راستای گسترش همکاری و به منظور هم‌افزایی و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه جامع همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید.

امیر سرتیپ حسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به نقش موثر پژوهشکده‌ها و مراکز علمی و آموزشی در طراحی و ارتقای سیاست‌های کلی نظام و به منظور فراهم آمدن زمینه‌های مساعد برای تعامل سازنده مراکز علمی، این تفاهم‌نامه بین دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام منعقد شد.

وی ادامه داد: مشارکت در تبیین نظریه مبنایی جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌گذاری‌های کلی نظام، چگونگی اجرا و ارزیابی و اصلاح آن‌ها، مشارکت در تدوین اولویت‌های سیاست‌پژوهی کشور و پیشنهاد راهبردها و اقدامات مناسب به پژوهشکده مجمع و استفاده مشترک از ظرفیت‌های اطلاعاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای، تجربه و تخصص منابع انسانی هر دو طرف از اهداف این امضای تفاهم نامه است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش همچنین گسترش تعامل و همکاری به منظور هم‌افزایی و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی معطوف به سیاست‌گذاری عمومی در کشور، برگزاری همایش‌های علمی، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های دانش‌افزایی و نشست‌های تخصصی مشترک در خصوص تدوین نظریه مبنایی جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی نظام و چگونگی اجرا و آسیب‌شناسی آن‌ها، بهره‌گیری از دستاوردها و تولیدات و توانایی‌های پژوهشی طرفین در موضوعات مورد توافق و شرکت کارشناسان هر دو مرکز در نشست‌های تخصصی و راهبردی را از دیگر اهداف این توافقنامه مشترک ذکر کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است که کمیته‌ای به منظور برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای توافقات صورت گرفته تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار