فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست

تهران (پانا) - ‌فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست، گفت نیروی هوایی ارتش آمادگی دارد شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند را طراحی و تولید کند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ‌امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد‌) در حاشیه‌ رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز، گفت: این سامانه به دست دانشمندان غیور و جوانان نخبه ما در دانشگاه هوایی شهید ستاری طراحی و ساخته شده است.
وی افزود: سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای اولین بار در کشور ساخته شده است و می‌توانیم با استفاده از این سامانه، دانشجویان رشته برج مراقبت را در همه زمینه‌ها آموزش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، طراحی و ساخت سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز را یک کار مهم برای افزایش تجربه دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان می‌توانند با استفاده از این سامانه خود را در محیط فرودگاه قرار دهند.

وی ادامه داد: سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز یکی از سامانه‌های مورد نیاز ما برای آموزش دانشجویان نهاجا بود که با استفاده از تجربه پیشکسوتان و نخبگان دانشگاه شهید ستاری در این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: شبیه‌سازهایی که قبلاً در اختیار داشتیم را به روزرسانی کرده و برای هواپیماهایی که شبیه‌ساز آن را نداشتیم، شبیه‌ساز آن‌ها توسط جهاد خودکفایی نهاجا طراحی و ساخته‌ شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان از آمادگی این نیرو برای طراحی و تولید شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند، خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار