فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد:

ضرورت تداوم آموزش‌های خلبانی در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان‌شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تداوم آموزش‌های خلبانی در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش از مجموعه‌های پروازی دانشکده پرواز دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید‌ستاری در کوشک نصرت قم و مجتمع آموزشی نجات خدمه نهاجا در بیشه کلا مازندران بازدید و با فرماندهان و مسئولان این یگان‌ها دیدار کرد.

‌وی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزمی است افزود: استفاده بهینه، تخصصی و بهره‌گیری از اقلیم‌های مختلف آب و هوایی به‌ویژه دریا در آموزش خلبانان یک نعمت الهی است و کشوری مثل ایران که دارای خلیج فارس و دریای خزر است باید همیشه تداوم آموزش در شرایط آب و هوایی مختلف را در برنامه‌های خود داشته باشد.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اهمیت آموزش خلبانان در مجموعه نجات‌ خدمه نهاجا خاطر نشان کرد: خلبانان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس به دلیل آموزش‌های مختلف بر روی دریا، توانستند با مداومت پرواز بر روی خلیج فارس حفاظت از شاهرگ اقتصادی ایران که اسکورت نفت‌کش‌ها در آن زمان بود را با موفقیت به انجام برسانند و همه این‌ها به خاطر آموزش‌های حین خدمت بود.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه با اشاره به اینکه رضایت خانواده کارکنان عامل تعیین‌کننده در توازن بین زندگی شخصی و زندگی شغلی نظامیان است، گفت: با توجه به حضور دائمی در ماموریت‌های سخت عملیاتی، بار اصلی زندگی نظامی‌ها بر دوش همسران مومن، مهربان و مسولیت‌پذیر آنان است. بنابراین توجه به فرزندان و همسران کارکنان باعث کم شدن دغدغه‌های آنان و بالارفتن توان رزم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار