مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد:

جشنواره‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار با همکاری کانون پرورش فکری اجرا می‌شود

اراک (پانا) - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد جشنواره‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار از جمله داستان یوسف و شعر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار با همکاری کانون پرورش فکری اجرا می‌شود

سرهنگ غلامرضا کریمی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اظهار کرد: در راستای همکاری‌های مشترک و توانمندسازی تفاهم‌نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی منعقد شد و قطعا زمینه تعامل‌های سازنده را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: تولید و تهیه آثار هنری و ادبی از جمله کتاب، کتاب صوتی و ترجمه یکی از روش‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به قشر کودکان و نوجوانان است و این همکاری با کانون قطعاً برکات فراوانی خواهد داشت و در این تفاهم نامه تالیف ۵ عنوان کتاب هدف گذاری شده است.

کریمی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله نویسندگی داستان، جلسات نقد ادبی، تربیت نویسندگان و اجرای برنامه‌های اثرگذار از دیگر مواد این تفاهم‌نامه است که گامی موثر در راستای توانمندسازی خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: همکاری در اجرای جشنواره‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار از جمله داستان یوسف و شعر از دیگر مفاد این تفاهم نامه است و این مهم در راستای شناسایی استعدادها و بالابردن سطح توانایی ادبی، هنری، مهارتی و اجتماعی مخاطبین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار