تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی سفیران سلامت در نیشابور

نیشابور (پانا) - فرهنگیان و دانش ‌آموزان برگزیده هفتمین جشنواره استانی سفیران سلامت در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش نیشابور تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی سفیران سلامت در نیشابور

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور هرگونه تلاش در جهت بهبود سلامت جسم و روان را ستودنی دانست و گفت: در ایام کرونا با گسترش فضای مجازی، آسیب های نوظهوری بر سلامت جسم و روان دانش آموزان حاکم شد که این جشنواره می تواند در جهت بهبود این آسیب ها بازخوردهای مفیدی به دنبال داشته باشد.

سید مهدی قاضی افزود: شرکت در جشنواره سفیران سلامت و به تبع آن کسب اطلاعات علمی در موضوع حفظ سلامت در ابتدای امر بر روی خود افراد و پس از آن برای سایر اقشار جامعه تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: امروزه با خطرات و آسیب های مختلف جسمی و روانی مواجهیم و با نظر به اینکه ما با قشر نوجوان و جوان روبرو هستیم. انتظار داریم این دغدغه مندی برای هر کدام از شما دانش آموزان و حتی فرهنگیان افزایش پیدا کند و با تلاش و برنامه ریزی در این زمینه، هر کدام از ما به عنوان یک سفیر سلامت در قالب نقش های فردی و اجتماعی نه تنها در این مسابقه بلکه در مدرسه، محله، خانواده و حتی اجتماع تاثیرگذار و نقش آفرین باشیم و یقین بدانید که سلامت اجتماع در گرو سلامت فردی است و باید در این راه تلاش مضاعف انجام شود.

در پایان از ۲۵ دانش آموز و فرهنگی برگزیده شهرستان نیشابور در جشنواره استانی سفیران سلامت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار