استاندار خوزستان در مراسم وداع با پیکر شهید قنبری:

«محمد قنبری‌‌»‌های نیروی انتظامی حریم و حکومت قرآن، اسلام و شیعه را حفظ خواهند کرد

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت امروز کشور با شهید‌محمد قنبری و محمد قنبری‌های نیروی انتظامی حریم و حکومت قرآن، اسلام و شیعه را حفظ خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
«محمد قنبری‌‌»‌های نیروی انتظامی حریم و حکومت قرآن، اسلام و شیعه را حفظ خواهند کرد

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در مراسم وداع با پیکر شهید محمد قنبری گفت: به قول امام (ره) ما را از شهادت نترسانید که شیوه ما شهادت است و شهادت را از ائمه معصومین (ع) الهام گرفتیم و مسیر ما مسیر شهدای کربلاست.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس گاهی قریب به 300 شهید را تشییع می‌کردیم، اما هیچ خللی در اراده مادران و پدران شهدا بوجود نیامد.

حسینی محراب گفت: شهادت معامله با خداست و چه کسی بهتر از پرودگار عالم؛ راهی که سالکان سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. شهید محمد قنبری با زندگی پاک خودش که منتهی به شهادت شد، این مسیر را پیمود. زندگی ساده شهید قنبری برای کسانی که در مورد زندگی نیروهای ما در نیروی انتظامی قضاوت های بد می‌کنند الگو است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز با شهید محمد قنبری و محمد قنبری های نیروی انتظامی حریم و حکومت قرآن، اسلام و شیعه را حفظ می‌کنیم.

وی افزود: از همه مردم خوزستان می‌خواهیم تا با بیعت با خانواده شهید قنبری و پیکر مطهرش به دشمنان نشان دهند ما با یاد شهدا و با شهید دادن هایمان به پیروزی خواهیم رسید و قله ها را فتح می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار