مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

سوادآموزی همت همه مسئولان را می طلبد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد امروزه علم و علم‌آموزی محور توسعه کشور است و در جمهوری اسلامی ایران همواره در سطوح مختلف مورد نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و است و همه باید به نوبه خود در این زمینه تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی همت همه مسئولان را می طلبد

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان البرز گفت: کارکرد امروزی علم آن است که به سلامت جامعه کمک کند و مبنای اول آن سواد خواندن و نوشتن است.

حجرگشت با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که ماموریت اصلی سازمان سوادآموزی همان ریشه کن کردن بی‌سوادی در کشور است، برگزاری جلسات در نواحی و شهرستان ها را مهم دانست و افزود: در سال ۱۴۰۱ جلسات شورای پشتیبانی سواد آموزی استان البرز به صورت منظم برگزار شد و امروز اولین جلسه شروع پشتیبانی در سال جدید را برگزار می کنیم.

وی اضافه کرد : استان البرز کمتر از 2 درصد بی سواد دارد که باید تلاش شود همین مقدار اندک هم از بین برود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان یادآوری کرد: سوادآموزی امروز کار سختی است، چرا که باید پیگیر مخاطبین خود باشد و آنها را تشویق به سوادآموزی کند و برای تحقق این امر همت تمامی دستگاه‌های فرهنگی استان، مسئولین و به ویژه فرمانداران و بخشداران را می طلبد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار