رئیس اداره سواد‌آموزی ناحیه یک اراک:

همه انسان‌ها از قابلیت پذیرش مفاهیم ریاضی برخوردارند

اراک (پانا) - رئیس اداره سوادآموزی ناحیه یک اراک عنوان کرد همه انسان‌ها از قابلیت پذیرش مفاهیم ریاضی برخوردارند اما با شیوه‌های متفاوت، زیرا ذهن آدمی برای ریاضیات ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
همه انسان‌ها از قابلیت پذیرش مفاهیم ریاضی برخوردارند

علی غلامی در دوره آموزشی توانمندسازی درس ریاضی با اشاره به برگزاری دوره اظهار کرد: دوره آموزشی مذکور ۳۶ ساعت است که برای همه دروس‌ دوره‌ انتقال‌ و‌‌ سوادآموزی‌ پیش‌بینی شده و در این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان با آخرین روش‌های تدریس دروس ریاضی آشنا می‌شوند.

وی افزود: آشنایی با آموزش بزرگسالان و سواد‌آموزی، شناخت بزرگسالان، آشنایی با کلیات و فنون تدریس و روش‌های تدریس کتاب‌های درسی دوره سواد‌آموزی و انتقال از جمله محتواهای آموزشی دوره توانمندسازی آموزش دهندگان است.

رئیس اداره سوادآموزی ناحیه یک اراک با اشاره به اهمیت درس ریاضی و پرهیز از وحشت‌آفرینی از این درس توسط آموزش دهندگان، تصریح کرد: افزایش عزت‌نفس، اعتماد به نفس و خودباوری سوادآموزان از مهم‌ترین اقداماتی است که یک آموزش‌دهنده قبل از فرآیند تدریس باید نسبت به آن حساسیت داشته باشد.

غلامی ادامه داد: با‌توجه به اینکه خودپنداری برخی سواد‌آموزان در فراگیری درس ریاضی پایین است و همه انسان‌ها از قابلیت پذیرش مفاهیم ریاضی برخوردارند اما با شیوه‌های متفاوت زیرا ذهن آدمی برای ریاضیات ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار