رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور:

اساس و پایه نهضت سوادآموزی مردمی بودن آن است

کرج (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور عنوان کرد اساس و پایه نهضت سوادآموزی مردمی بودن آن است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اساس و پایه نهضت سوادآموزی مردمی بودن آن است

علیرضا عبدی معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور در این بازدید ضمن قدردانی از مجاهدت های بانو نمونه جهادی البرزی عنوان کرد: اساس و پایه نهضت سوادآموزی مردمی بودن آن است که فرمان امام راحل هم بیانگر آن بود و در آن پیام ، ملت ایران را خطاب خود جهت امر آموزش و یادگیری قرار داد.

وی یاد‌آوری کرد: امام خمینی (ره) در مراسم حضور کارکنان سوادآموزی که با در دست داشتن پرچمی با مضمون اگر امام فرمان دهد قلم هایمان را به مسلسل تبدیل می کنیم ، فرمودند: که باید مسلسل ها را تبدیل به قلم کنیم .

عبدی آموزش علم را هم برای آموزش دهنده و هم برای آموزش گیرنده منشا خیر و تاثیرات مثبت در زندگی دانست و افزود: منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی، فرهنگی در بیسوادی است.

وی ادامه داد: تعریف سواد فراتر از خواندن و نوشتن محض است ، در عصر حاضر سواد معنا و مفهوم متفاوت تر و بسیار فراتر از خواندن و نوشتن دارد.

عبدی نگاه جهادی و مردمی سازی را لازمه ریشه کنی بیسوادی عنوان کرد و افزود: ما در نهضت سوادآموزی به دنبال مردمی شدن و حضور فعال خیرین در حوزه های مختلف سوادآموزی هستیم که سرکار خانم عطاریان نمونه بارز از نیروی جهادی و خود جوش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار