رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

زیربنا و بستر اجرای رویکردهای نوین در نهضت سوادآموزی فراهم شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تاکید کرد گفتمان‌سازی در زمینه رهیافت‌های نوین سوادآموزی شروع شده، زیربنای آن در حال آماده‌سازی است و حرکت به سمت تعریف جدید سواد در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
زیربنا و بستر اجرای رویکردهای نوین در نهضت سوادآموزی فراهم شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص سوادآموزی گفت: از دیدگاه امام راحل ما باید با سوادآموزی به استقلال فرهنگی برسیم و همه مردم باید به این امر کمک کنند و به پا خیزند.

وی افزود: آموزش و پرورش بدون کاغذبازی و با داشتن نگاه مردمی به سوادآموزی مورد تاکید حضرت امام(ره) است و در فحوای کلام ایشان سوادآموزی به عنوان یک تکلیف شرعی نام برده شده که بی‌سوادان یا کم‌سوادان نباید از آن سرپیچی کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: در زمینه رویداد رهیافت‌های نوین سوادآموزی، گفتمان‌سازی شروع شده، زیربنا در حال آماده‌سازی است و حرکت به سمت تعریف جدید سواد در دستور کار است.

عبدی با بیان اینکه ما به علت ضعف در حوزه سواد، آسیب‌های زیادی متحمل می‌شویم، تصریح کرد: درصد زیادی از بزهکاران، بی‌سواد یا کم‌سواد هستند، ارتباط‌های میان فردی و مهارت‌های زندگی باید در سوادآموزان تقویت شود. ما به دنبال به‌روز شدن روش‌های آموزش و تقویت و توسعه راهبردها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار