مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

روزی که معلم در قدر و تعلیم و تربیت وسیله اول کشور باشد، روز شکوه و بالندگی کشور است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روزی که معلم در قدر و تعلیم و تربیت، وسیله اول کشور باشد، روز شکوه و بالندگی کشور است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علی موحدی در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبستان دخترانه شاهد امید انقلاب در شهرستان بوشهر گفت: در آستانه روز و هفته معلم هستیم. این روز را به جامعه بزرگ فرهنگیان استان تبریک و تهنیت می‌گویم.

موحدی بیان کرد: امروز اینجا هستیم تا از همه خدمات صادقانه و جهادگری‌های بی‌نظیر معلمان قدردان باشیم. امروز می‌خواهیم بگوییم که همه روزها روز معلم است.

وی با بیان اینکه شایسته است در همه نهادها زنگ سپاس معلم در هفته معلم به صدا درآید، افزود: البته شأن و جایگاه معلم، بالاتر از همه چیز است و جا دارد در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، زنگ سپاس معلم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روزی برسد که در آستانه روز معلم همه در هر مکان به احترام معلم ایستاده و زنگ سپاس در همه جا به صدا درآید.

موحدی ادامه داد: مدرسه باید بلندترین سایه را داشته باشد که مردم با افتخار آن را به دیگران نشان دهند.

وی افزود: روزی که معلم در قدر باشد و تعلیم و تربیت، وسیله اول کشور باشد، روز شکوه و بالندگی کشور است.

موحدی ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه استاندار بوشهر از نظام و تعلیم و تربیت استان بیان کرد: استاندار بوشهر امسال را سال آموزش و پرورش نامگذاری کرد تا جهت‌دهی‌ها به سمت نظام تعلیم و تربیت استان باشد.

وی همچنین از آیت‌الله صفایی بوشهری تشکر کرد و گفت: از خدمات و حمایت‌های همه‌جانبه نماینده معزز ولی فقیه در استان تشکر و قدردانی می‌کنم که همواره در کنار نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار