امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

مسئولان باید علت سیل و نقاط ضعف و آسیب را شناسایی کنند و با نگاه کارشناسی و روحیه جهادی در رفع مشکل بکوشند

فیروزکوه ( پانا)_ امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت مسئولان باید علت سیل و نقاط ضعف و آسیب را شناسایی کنند و با نگاه کارشناسی و روحیه جهادی در رفع مشکل بکوشند و از مسئولان خواست تا بعد از وقوع سیل هم در کنار مردم باشند و آنها را با مشکلاتشان رها نکنند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان باید علت سیل و نقاط ضعف و آسیب را شناسایی کنند و با نگاه کارشناسی و روحیه جهادی در رفع مشکل بکوشند

حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های نماز عبادی_سیاسی جمعه این هفته، گفت: یکی از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده، مسئله عفو و گذشت است، در زندگی زناشویی، اختلاف پیش می‌آید، نه یک جور فکر کردن ممکن است و نه طلاق و جدایی درست است؛ بلکه راه حل، سازش و گذشت است؛بر اساس روایات، کسانی که اهل گذشت هستند، از میان اهل محشر جدا شده و به بهشت می‌روند.

وی در ادامه عنوان کرد: تجلّی راه و مکتب امام ره در جوانان، موجب خلق حماسه دفاع مقدّس شد؛ ایمان به خدا و هدف متعالی و امید به آینده، دو ویژگی ممتاز رزمندگان برگرفته از مکتب امام خمینی بود؛ رونمایی از موشک فراصوت فتاح، جلوه‌ای از اراده جوانان مومن و انقلابی و برگرفته از مکتب امام بود؛ امام به جوانان ما «هویت» داد و نشان داد که «ما می‌توانیم».

حیدری افزود: حضور و حمایت رئیس‌جمهور در مراسم رونمایی از موشک فتاح نشان داد که دیپلماسی عزت‌طلبانه چراغ راه مسئولان ما است، موشک‌ هایپرسونیک فتاح، در کمتر از هفت دقیقه به تل‌آویو می‌رسد، لذا موجب گیجی و هراس شدید صهیونیست‌ها شده است، اگر با همان روحیه و اراده و ایمان که موشک فراصوت فتاح را ساختیم، با همان روحیه در صنعت خودرو و... ورود کنیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به سیل اخیر در شهرستان فیروزکوه، گفت: از حضور استاندارو مسئولان‌ در کنار مردم سیل‌زده فیروزکوه تشکر می‌کنم؛ از تلاش و مجاهدت فرماندار انقلابی، معاونان، بخشداران، نهادهای نظامی، بسیجیان و نیروهای جهادی، دستگاه‌های امدادی و همه ادارات مختلف تشکر می‌کنم.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم بعد از وقوع سیل هم درکنار مردم باشند و آنها را با مشکلاتشان رها نکنند؛ حضور و پیگیری مشکلات مردم به آنها آرامش می‌دهد، مسئولان باید علت سیل و نقاط ضعف و آسیب را شناسایی کنند و با نگاه کارشناسی و روحیه جهادی در رفع مشکل بکوشند؛ باید نسبت به تأمین علوفه دام‌ها و اعطای تسهیلات بانکی به خسارت‌زدگان تعجیل شود.

حیدری با اشاره به روز دحوالارض گفت:روز دحو الارض ۲۵ ذی‌القعده روز بسیار مبارکی است که روزه در آن ثواب زیادی دارد؛ همچنین سالروز هجرت تاریخی امام رضا علیه‌السلام از مدینه به خراسان است که روز بسیار مبارک برای ما ایرانیان است.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطیما ایلکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار