مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

بازرسی و ارزیابی آموزش و پرورش، همه مدارس عادی و خاص را در بر می‌گیرد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی عنوان کرد بازرسی و ارزیابی آموزش و پرورش، همه مدارس عادی و خاص را در بر می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی و ارزیابی آموزش و پرورش، همه مدارس عادی و خاص را در بر می‌گیرد

جلسه ستاد شاهد با محوریت دستورالعمل ثبت نام مدارس شاهد با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، علی غفاریان پناهی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان که بسیار دغدغه‌مند در صحنه تعلیم و تربیت و در زمینه ایثارگران تلاش می کند قدردانی کرد و گفت: امسال بازرسی و ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش همه مدارس عادی و خاص را در برمی‌گیرد و همه غربال خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این جلسه با تقدیر از تلاش های آموزش و پرورش استان در بحث شاهد و ایثارگران بیان کرد: در جذب اخیر آموزش و پرورش تعدادی از فرزندان شاهد حضور داشتند که بابت مشکل در گزینش خود به ما مراجعه کردند، ما این موارد را بررسی کردیم، اما انتظار نداریم به این افراد در بحث گزینش اغماضی صورت بگیرد. مدیر، معلم و دانش آموز مدارس شاهد باید گزینش شده و دارای صلاحیت های لازم باشند.

علی غفاریان پناهی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه عنوان کرد: امسال تاکید شده که ظرفیت کلاس ها در مدارس شاهد بیش از ۳۰نفر نباشد و این موضوع به صورت سیستمی کنترل می شود؛ مدارس شاهد چیزی به عنوان شهریه ثبت نام ندارند و کمک سرانه برای کلاس های تقویتی و فوق برنامه اضافه بر برنامه مدرسه از دانش آموزان دریافت می شود. با رای دیوان عدالت اداری امسال تخفیف کمک سرانه به هیچ گروهی از ثبت نام کنندگان در مدارس شاهد تعلق نمی گیرد، مگر با صلاحدید مدیر و فقط به مبلغ ۵ درصد هزینه نهایی؛ بحث اوقات فراغت فرزندان شاهد به شکل برنامه ریزی برای استخر و کلاس آموزشی فوتبال فعلا به صورت نمونه در آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در حال اجراست که براساس آن برای فرزندان شهدا به صورت رایگان و برای فرزندان جانباز و آزاده با ۴۰درصد تخفیف ارائه می شود.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار