جلسه ستاد اجرایی امور شاهد و ایثارگران نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - جلسه ستاد اجرایی امور شاهد و ایثارگران نیشابور باحضور مدیران مدارس شاهد این شهرستان و ریاست اداره امور شاهد استان در محل سالن همایش های آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد اجرایی امور شاهد و ایثارگران نیشابور  برگزار شد

ریاست اداره امور شاهد وایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، خدمت در مدارس شاهد را ایثارگرانه و خدمت به دانش آموزان دانست و گفت: تلاش کردیم شایسته ترین ها و بهترین ها را به عنوان مدیران مدارس شاهد جذب کنیم تا نتایج مطلوب و در خور این مدارس را مشاهده کنیم.

صفایی افزود: تلاش ما بر این بوده است که حداقل ها را در مدارس و مقدورات لازم برای یادگیری دانش آموز فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی ما پایین آمدن سطح کیفی مدارس شاهد است که باید با برنامه های مدون این مشکل بزرگ را رفع کنیم. ما به درک متقابل با مدارس شاهد دست پیدا نکرده ایم. جذب نیرو و نگهداشت نیرو باید مورد توجه قرار گیرد و در نگهداشت نیرو یکی از مولفه ها مسائل مالی می باشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات مدیران و دبیران فعال در مدارس شاهد و امور ایثارگران، خاطر نشان کرد: بدون تردید مدارس شاهد مانند مدارس دیگر کشور تابع اساسنانه و سیاست خاصی است و رساندن افراد به اهدافشان که همان کیفیت مطلوب است، در مدارس شاهد به خوبی در حال انجام است.

علیرضا کلیدری گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش مساله زیاد است و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های بیرونی مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی، افزود: ما از نظر فضای آموزشی در تنگنا بوده و تلاش خواهیم کرد شاهد افتتاح هنرستان شاهد نیز در نیشابور باشیم. ما به طرز معنا داری از شهرستان های همجوار خود جلوتریم. مردم نیشابور از ابتدا تا امروز پای آرمان های خود ایستاده و دو هزار و چهارصد شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار