زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم کرمان اعلام شد

کرمان (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم کرمان اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین انجم شعاع با اعلام این خبر افزود: فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در سراسر استان به صورت الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از یازدهم خرداد ماه تا 28 خرداد است، خاطر نشان کرد: متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) مدارس شاهد از 21خرداد ماه تا دهم تیر ماه می توانند نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.

انجم شعاع افزود: زمان ثبت نام دانش آموزان متقاضی پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد از یکم تا بیستم تیر ماه است.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان گفت: متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home نسبت به پیش ثبت نام در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

حسین انجم شعاع افزود: پس از اتمام مهلت مقرر ثبت نام در سامانه الکترونیکی، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌ باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

وی با تأکید بر این‌که ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home انجام می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، بنابراین اولیای محترم دانش آموزان مراقب باشند.

انجم شعاع گفت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت الکترونیکی در مدارس انجام خواهد شد از اول تا دهم مرداد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار