دندانپزشکی که پس از ۴۹ سال محل تحصیل کودکی خود را دوباره ساخت

تهران (پانا) - دکتر علیرضا اسدالهی با مشارکت در ساخت دبیرستان علیاشهر (روستای قلعه‌نو علیا سابق) درشهرستان باخرز استان خراسان رضوی باعث نشاط دانش‌آموزان زادگاه خود شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دندانپزشکی که پس از ۴۹ سال محل تحصیل کودکی خود را دوباره ساخت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ وی در مراسم افتتاح این آموزشگاه، هدف خود از مشارکت در ساخت این مدرسه را ادای دِین به مردم و دانش‌آموزان زادگاه خود اعلام کرد.

این خيّر نیک‌اندیش با یاد خاطره‌ای از دوران دانش‌آموزی خود ادامه داد: سال ۱۳۵۳ در ساختمان قدیم این مدرسه درس می‌خواندم؛ یکی از معلمان خوب و دلسوز ما آقای رضا ملایی اهل زابل بود.

اسدالهی به تلاش‌های به ثمر نشسته معلمان این مدرسه اشاره کرد و گفت: از همان مدرسه قدیمی چندین پزشک، قاضی، نماینده مجلس، وکیل، مهندس، ده‌ها معلم و ۷ شهید به جامعه تحویل داده شد که بخش زیادی از این موفقیت‌ها مرهون معلمان زحمتکش‌ بوده است.

این دبیرستان پسرانه با ۳۸۰ مترمربع زیربنا ۶ کلاس درس دارد که با هزینه حدود 3 میلیارد تومان و مشارکت این خیر نیک‌اندیش و اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی احداث شده است. این دبیرستان ۷۰ دانش‌آموز دارد اما گنجایش آن به ۱۸۰ نفر نیز می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار