مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کلات:

تخته آموزشی «خورشید» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ثبت شد

کلات (پانا) - کسب افتخاری ارزنده در راستای تولید محتوای آموزشی و تربیتی توسط فرهنگیان شهرستان کلات و در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی (دفتر انتشارات و فناوری) وزارت آموزش و پرورش به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تخته آموزشی «خورشید» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ثبت شد

دو تن از معلمان توانمند و جوان شهرستان کلات توانستند، با همت و تلاش ستودنی وسیله‌ای آموزشی با عنوان "تخته آموزشی خورشید" را تهیه کرده که به ثبت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی(دفتر انتشارات و فناوری) وزارت آموزش و پرورش رسید.

علی سعادتی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کلات گفت: طبق ماده ۲ تشکیل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و آیین نامه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی(مصوبه ۸۲۸ شورای عالی آموزش و پرورش) وسیله آموزشی با عنوان "تخته آموزشی خورشید" مربوط به دوره ابتدایی (درس ریاضی)و مربوط به دوره ابتدایی(درس فارسی)پایه اول و دوم تولید شده توسط؛ ناصر آقائیان دربندی و فائزه الیاسی کلات آموزگاران آموزشگاه شهید هاشمی نژاد دربند شهرستان کلات، مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به امتیاز دریافتی از نظر انطباق با محتوای آموزشی و تربیتی به تایید دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش رسید.

علی سعادتی در این باره گفت: تخته آموزشی خورشید ویژه پایه اول، یک ابزار آموزشی در ابعاد A4، لمینت شده با کیفیت بالا است که دارای ظاهر کودکانه رنگارنگ و جذاب است و در دید اول ذوق و هیجان دانش آموز را فرا می خواند. این تخته دارای دو رو است که در یک قسمت اهداف فارسی و در روی دوم آن اهداف ریاضی دنبال می‌شود.

وی افزود: این ابزار با هدف تسهیل در امر یاددهی و یادگیری، صرفه‌جویی در وقت و زمان کلاس شامل جدول ترکیب، جایگاه کلمه، بخش و صداکشی و جمله سازی در فارسی و ریاضی که شامل جدول اعداد، جدول سودکو، اشکال هندسی، جدول الگو و تقارن، جدول ارزش مکانی، چوب خط، محور اعداد و ساعت است که فراگیران به راحتی می‌توانند با کمک ماژیک بر روی آن نوشته و تمرین کنند و به راحتی قابل پاک شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار