مدیر آموزش و پرورش کلات:

استفاده از نیروهای انقلابی و با انگیزه در انتصابات جدید مدیران مورد توجه است

کلات(پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت استفاده از نیروهای انقلابی،با انگیزه و روحیه جهادی و ظرفیت بالای همکاران در انتصابات جدید مدیران مورد توجه است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از نیروهای انقلابی و با انگیزه در انتصابات جدید مدیران مورد توجه است

رمضان پروانه در جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات، ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع) به تشریح دستور‌کار جلسه پرداخت و بیان‌ کرد: در چند روز اخیر در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی،مناطق و شهرستان ها از ادارات برتر در حوزه "آموزش متوسطه" تقدیر از این مدیریت نیز در پی کسب رتبه سوم استان در بین ادارات همتراز (گروه سوم) بر اساس ارزیابی شاخص های آموزشی "آموزش متوسطه" در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تجلیل شد که این موفقیت قابل تقدیر مرهون تلاش های همکاران ما در حوزه معاونت آموزش و مدیران مدارس است و امیدواریم این توفیقات همچنان ادامه داشته باشند. با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید را در پیش داریم، تصمیم گیری درستی صورت پذیرد، مسائل و موضوعاتی را که پیش رو داریم، با جدیت و دقت پیگیری‌ شود تا در امورات تسریع شود.

وی افزود: همه ساله موضوع مهم سازماندهی نیروی انسانی را در دستور کار داریم، کارشناسان مقاطع این آمادگی را داشته باشند که به محض قطعیت و پایان فرآیند نقل و انتقالات، این امر نیز در هر مقطعی به صورت تخصصی انجام و طبق امتیازات و تخصص سازماندهی صورت بگیرد.

این مقام مسئول به دستور کار امتحانات اشاره و گفت: امتحانات در برخی از مقاطع نزدیک به پایان و امتحانات نهایی نیز به بهترین شکل ممکن در حال انجام است. طبق دستورالعمل های ابلاغی همه‌ موارد و اقدامات در امتحانات انجام شد. انتظار داریم مدیران در اسرع وقت و بلافاصله پس از پایان امتحانات در مقاطع مربوطه نتایج را به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسانند. در‌ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در‌ پایه ششم و نهم پس از اعلام نتایج، همزمان نیز پرونده دانش آموز برای ثبت نام در پایه بالاتر تحویل والدین شود.

پروانه، موضوع دوم جلسه (هدایت تحصیلی) را حائز اهمیت بالایی دانست و گفت: هدایت تحصیلی امر‌ مهمی است که در سرنوشت دانش آموزان اثرگذار است. ما برای اجرای درست و صحیح توسعه متوازن نیاز به انجام به موقع هدایت تحصیلی دانش آموزان داریم که تاکنون نیز شهرستان کلات در این‌ زمینه در جایگاه خوبی قرار دارد و همکاران پیگیری‌ کنند تا خروجی پایانی خوبی داشته باشیم.

وی در راستای دستور کار انتصاب مدیران گفت: در هر مدرسه ای مدیری عملکرد خوبی داشته؛ تحول، توفیقات چشمگیر و مطلوب، ارتباط خوب با اولیا، دانش آموزان سرآمد و توانمند و ...کاملا مشهود بوده است که لازم است از همه مدیران بویژه مدیرانی که توانسته اند برنامه های ابلاغی را به خوبی انجام دهند تقدیر کنیم. استفاده از نیروهای انقلابی، با انگیزه و روحیه جهادی و ظرفیت بالای همکاران در انتصابات جدید مدیران مورد توجه است، اگر نیرویی در جایی عملکرد خوبی دارد و می تواند در پست دیگری مفیدتر باشد، جابجایی با رعایت کامل نکات انجام شود تا این امر موجب رشد شود. در سنوات گذشته نیز هر مدیری جابجا شده رضایتمندی وجود داشته است. در انتصابات جدید مدیران حساسیت لازم صورت گرفته و برنامه کاری نیز از همکار مورد نظر دریافت شود.

وی در پایان با اشاره به عملکرد خوب همکاران در ثبت نام کتب درسی و سنجش بدو ورود، از اقدامات و زحمات صورت گرفته تقدیر کرد.

در ادامه هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار