عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد:

آمادگی کامل تعاون روستایی برای خرید تضمینی گندم

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این نکته که در بحث خرید تضمینی گندم، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تقریبا به آمادگی کامل رسیده است، از انتظار برای ابلاغ خرید تضمینی گندم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل تعاون روستایی برای خرید تضمینی گندم

به گزارش ایانا، منوچهر توسلی با اعلام این مطلب ادامه داد: کارگروه تخصصی خرید گندم تشکیل شده و در این راستا در جهت خدمت و رضایت‌مندی کشاورزان ساز و کارهایی‌ از قبیل اخذ تضامین از عوامل خرید شبکه اندیشیده شده است.

وی درباره این تضامین گفت: البته این ضمانت‌ها از عوامل خرید، غیر از تضامینی است که بر اساس قرارداد اخذ می‌شود؛ در صورت تخلف ماده ۱۴۶ در قرارداد درون شبکه که شامل تخلفات مدیران عامل، هیات مدیره و بازرسان مجری در طرح است، این مهم اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به‌عنوان متولی تولید باید خرید تضمینی گندم را به بسیاری از تولید کنندگان که زیر مجموعه سازمان بوده و تشکل‌های وابسته واگذار کند.

به گفته توسلی؛ این تشکل‌ها زنجیره تولید بوده و می‌توانند خرید مطمئن‌تری داشته باشند؛ همچنین می‌توانند نسبت به تولید، خرید گندم و درصد بیشتر آرد گندم و برون رفت از مشکلات چرخه گندم موثرتر عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار