مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

معلمان مجاهدان جهاد تبیین هستند

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت معلمان مجاهدانی در جهاد تبیین هستند که در شکل‌گیری و شکل‌دهی افکار جوانان نقش بی‌بدیلی دارند و دستگاه تعلیم و تربیت در واقع مولفه اصلی در ترسیم آینده روشن و بنیان‌گذار ساختار فرهنگی جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مجاهدان جهاد تبیین هستند

عادل خالقی، در آیین بزرگداشت مقام معلم در سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان افزود: سازندگی یک نسل زمانی محقق می‌شود که آن نسل تحت آموزش معلمانی باشد که در کنار تعلیم، نقش مهم تربیت را فراموش نکنند و اکنون اولویت معلمان در استان سمنان در کنار آموزش، پرورش و تربیت است.

وی بیان کرد: اگر در کنار تعلیم، تربیت فراموش شود، به طور قطع با چالش های فرهنگی در جامعه روبرو می شویم و آموزش و پرورش استان سمنان اهتمام ویژه در ارایه آموزش‌های باکیفیت دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: امسال از ۱۲ معلم نمونه کشوری، یک معلم از استان سمنان انتخاب شد که نشان از کیفیت بالای آموزش و پرورش این استان است. افزایش ۱۳ درصدی قبولی دانش آموزان استان سمنان در مرحله اول المپیاد از دیگر نقاط قوت آموزش و پرورش استان است.

خالقی با اشاره به بالا بودن نرخ باسوادی استان از میانگین کشوری، یادآور شد: سمنان استانی فرهنگی است و رفع دغدغه فرهنگیان اولویت آموزش و پرورش استان محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار