مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک زنجان:

آثار فعالیت ها و تلاش‌های پروفسور حسابی در زندگی همه ما مشهود است

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک‌زنجان با بیان اینکه تلاش‌های پروفسور حسابی در زندگی محسوس است، گفت فعالیت‌های این مرد بزرگ موجب تسهیل بسیاری از امور روزمره مردم شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار فعالیت ها و تلاش‌های پروفسور حسابی در زندگی همه ما مشهود است

ابوالفضل خوئینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان آثار فعالیت ها و تلاش های پروفسور حسابی را در زندگی همه انسان ها مشهود دانست و گفت: همه ما به نوعی عالم به جایگاه رفیع پروفسور محمود حسابی و سایر دانشمندان همتای ایشان هستیم؛ زیرا تلاش ها و فعالیت های ایشان موجب تسهیل بسیاری از امور مربوط به زندگی روزمره ما شده است.

وی ادامه داد: علت وجود برنامه ها و همایش هایی از این قبیل نیز تشویق و تقدیر از دانش آموزانی است که مستعد افتخارآفرینی و انجام خدمات بزرگ برای جامعه انسانی و کشور عزیزمان ایران هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در ادامه افزود: پژوهشسراها در شناسایی و پرورش دانش آموزان مستعد بسیار تاثیرگذار هستند.

خویینی افزود:حمایت از دانش آموزان مستعد جهت اجرای ایده ها و طرح های پژوهشی در خط اول پیگیری های پژوهش‌سرای دکتر حسابی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم در این امر موفق باشیم.

گفتنی است روز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ همایش بزرگداشت پروفسور محمود حسابی و تجلیل از برگزیدگان مسابقات علمی و پژوهشی با حضور ایرج حسابی، فرزند پروفسور حسابی، به همت اداره ناحیه ۱ زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار