معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان:

همایش بزرگداشت پروفسور حسابی تذکری است جهت تلاش برای شبیه تر شدن به ایشان

زنجان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان رویداد‌های بزرگداشت بزرگان علمی و فرهنگی را تذکری برای تلاش به سمت بهتر شدن و الگو گرفتن در زمینه‌های علمی‌فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگداشت پروفسور حسابی تذکری است جهت تلاش برای شبیه تر شدن به ایشان

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، تذکر دادن و یادآوری را یکی از توصیه های قرآن کریم دانست و افزود: رویدادهایی از قبیل بزرگداشت استاد محمود حسابی و سایر بزرگان تذکری است که در وهله اول به خود می دهیم تا ذره ای شبیه ایشان باشیم و در خدمتگزاری به مردم و کشور تاثیرگذار باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این تذکر و یادآوری هایی که به نام دکتر حسابی صورت می گیرد انگیزه ای شود برای کار و تلاش بیشتر، کار و فعالیت توام با عشق و با نهایت توان.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در پایان سخنان خود به مدیر پژوهشسرای دکتر حسابی پیشنهاد داد که به یاد و به رسم خلاقیت ها، نوآوری ها و ابداعات دکتر حسابی در روزهای آتی جلسه ای با حضور حاضرین این برنامه و دغدغه مندان این عرصه تشکیل شود تا زمینه ساز تصمیم گیری جهت انجام فعالیت هایی از جنس کارهای دکتر حسابی و شبیه به راه و رسم این دانشمند بزرگ کشور عزیزمان باشد.

شهامی همچنین از تهیه سندی در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خبر داد که در طی سال گذشته تدوین شده است و حدود ۱۵۰ برنامه و طرح مختلف در این سند پیشنهاد شده که بخش مهمی از آنها بر تشکیل جلسات و رویدادهای پژوهشی تاکید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار