برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل نمرات امتحانی دی ماه در دبیرستان نمونه فروغ دانش اردل

اردل (پانا) - جلسه شورای دبیران دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل با موضوع تجزیه و تحلیل نمرات امتحانی نوبت اول برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل نمرات امتحانی دی ماه در دبیرستان نمونه فروغ دانش اردل

جلسه شورای دبیران دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل با حضور سعادت ظفری زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل، اکبر نصیری معاون آموزشی آموزش وپرورش، علیرضا ظفریان، کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل و همچنین مدیر، معاون و دبیران این دبیرستان با هدف تجزیه و تحلیل نمرات امتحانی نیمسال اول برگزار شد.

سعادت ظفری زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل مطالبی در مورد نحوه طرح سئوالات و امتحانات نهایی و حضور دانش‌آموزان پایه دوازدهم تا پایان اردیبهشت ماه ارائه کرد و از اعضای جلسه درخواست ارائه راهکار های پیشنهادی در جهت پیشرفت وضعیت تحصیلی و انجام این راهکار ها را داشت.

تشکیل جلسه مشاوره با اولیاء ، برقراری کلاس های پایه دوازدهم تا پایان اردیبهشت و آماده نمودن دانش آموزان و راهنمایی آنها جهت شرکت در امتحانات نهایی از جمله راهکارهایی بودند که مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل ارائه کرد.

اکبر نصیری، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل نیز در این جلسه حضور دانش آموزان پایه دوازدهم تا پایان اردیبهشت ماه را یادآور شد و در رابطه با اجرای طرح دیده بان و بررسی نمرات دی ماه و تشویق همکاران با عنوان سپاس معلم توضیحاتی داد.

در ادامه علیرضا ظفریان کارشناس آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل بر برگزاری طرح سه نما به صورت کشوری برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و به صورت منطقه‌ای برای پایه دهم و یازدهم و همچنین استفاده از لینک کلاس های دبیرستان البرز و دانلود محتوی دروس تأکید کرد.

در پایان سکینه طاهری مدیر دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش در راستای تقویت و پیشرفت وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان نظر بر برگزاری کلاس های فوق برنامه و تقویتی داشت و همچنین از زحمات تمامی دبیران و حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار