جلسه شورای دبیران وهنرآموزان هنرستان فنی ماندگار ابوذراصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه شورای دبیران و هنرآموزان هنرستان فنی ماندگار ابوذر اصفهان در فضایی صمیمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای دبیران وهنرآموزان هنرستان فنی ماندگار ابوذراصفهان برگزار شد

محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور در این جلسه را به جهت همراهی ، همدلی و عرض خداقوت به مسئولین این هنرستان عنوان نمود و گفت: وظیفه خود دانستم در اولین روز های مهرماه در جمع شورای دبیران و هنرآموزان این هنرستان باشم وی اعلام نمود با وجود کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان، اختصاص نیروی متخصص در هنرستانها از اولویت آموزش و پرورش استان بوده و در سال جاری به وضعیت نیروی انسانی در مدارس فنی و حرفه ای با نگاهی ویژه پرداخته شده است.
وی با اشاره به این موضوع که از ماه ها قبل بحث ساماندهی نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گرفته بود اظهار داشت: در سال جاری ما با کسری 12713 نفر معلم مواجه بوده ایم و در همین راستا موضوع پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت و امروز آموزش و پرورش اصفهان اولویت مسئولین رده اول استان است.
وی در ادامه سخنان خود به بحث اعتبارات آموزش و پرورش پرداخت و گفت: همانطور که می دانید اعتبارات آموزش و پرورش استان ملی است؛ اما این را وظیفه قانونی و شرعی خود می دانیم، به نمایندگی دانش آموزان و فرهنگیان استان پیگیر مطالبات آموزش و پرورش باشیم.
اعتدادی با اشاره به اقدامات خوبی که در این زمینه انجام شده افزود: پاداش بازنشستگی سال 97 و مرخصی ذخیره آنها به صورت کامل پرداخت شد؛ با وجود مشکلات در بخش های دیگر اعتبارات پیگیر سایر مطالبات فرهنگیان نیز هستیم.
وی در پایان به مطالبات حق التدریس معلمین پرداخت و اظهار داشت: با تصویب لایحه دولت در مجلس، مقرر شده تا پرداخت حق التدریس شاغلین به صورت ماهیانه انجام گردد. پس از اتمام نشست اعتدادی وهمراهان از کارگاه های هنرستان بازدید به عمل آوردند واز نزدیک با مشکلات ومحدویت هایی که مسئولین هنرستان مطرح نمودند آشنا شده وقول پی گیری وحداکثر مساعدت در برطرف نمودن کمبودها را دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار