انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - در آیینی تفاهم‌نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جهت افزایش تاباوری در برابر مخاطرات برای کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان این استان امضا شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

درآیین انعقاد این تفاهم نامه، کلام اله صفری،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه دستیابی به نظام آموزشی تمام ساحتی و پویا و تحقق هر چه بیشتر اهداف و مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه در ساحت تربیت زیستی و بدنی دانش آموزان است.

وی ادامه داد: عملیاتی کردن برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت به ویژه حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان منوط به بهره گیری از ظرفیت سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مشارکت و همکاری جمعی و فراسازمانی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: این تفاهم نامه در خصوص آموزش و ترویج فرهنگ بشردوستی و آمادگی همگانی در برابر حوادث و مخاطرات، ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی و ﮐﺎﻫﺶ ﺧﻄﺮات ﻧﺎﺷﯽ از ﺳﻮاﻧﺢ ﻃﺒﯿﻌﯽ و ﺣﻮادث ﻏﯿﺮﻣﺘﺮﻗﺒه و توانمندسازی دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور در مهارت‌های امدادی و بشردوستانه منعقد شد.

حمید قویدل، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم اظهارکرد: جمعیت هلال احمر نیز طبق وظایف ذاتی خود در آموزش و آماده سازی آحاد جامعه وتوانایی ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی، بهداشتی،آموزشی و امدادی به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور عهده دار وظایف حاکمیتی حساسی چون آگاهی بخشی و آماده سازی جامعه در برابر حوادث و مخاطرات، جستجو و نجات در حوادث جمعی، آموزش های همگانی و آموزش‌های تخصصی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار