معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

‌تاب‌آوری روشی ساختارمند مبتنی بر تجربیات است

تهران (پانا) - معاون تربیتی منطقه ۸ ضمن تعریف و توصیف مبانی نظری تاب آوری به بررسی ادبیات تحقیق و پیشینه مطالعات همراه با تبادل نظر پرداخت و تمرینات مربوطه را، روشی ساختارمند مبتنی بر تجربیات دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
‌تاب‌آوری روشی ساختارمند مبتنی بر تجربیات است

اردوی دانش آموزی باهدف برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اجرای طرح عملیاتی دانش، بینش و مهارت با محوریت مهارت تاب آوری با حضور طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۸، کارشناسان حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کارشناسان فعالیت های اردویی، معاونین و مشاور هنرستان آگاهی و دانش آموزان در اردوگاه شهید چمران برگزار شد.

در این اردوی یک روزه دانش آموزان در محیطی شاد و مفرح با حضور فعال در کارگاه ها و کلاس های آموزشی با راه های تقویت مهارت تاب آوری و مهارت حل مسئله آشنا شدند. سپس در بخشی از برنامه، دانش آموزان با اجرای آزمون سنجش شوخ طبعی، به تفسیر میزان شوخ طبعی خود و دوستانشان، پرداختند‌.

در همین راستا طاهره صاحب الزمانی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۸ بیان کرد :کارگاه تاب آوری تعریف و توصیف مبانی نظری و بررسی ادبیات تحقیق و پیشینه مطالعات همراه با تبادل نظر و تمرینات عملی را توامان ارایه می کند.

وی افزود: کارگاه تاب آوری روشی ساختارمند مبتنی بر تجربیات و فعالیت های عملی است که می تواند با تمرکز بر تاب آوری روانی و یا تاب آوری عاطفی برگزار شود؛ به همین دلیل اردوی های یک روزه هدفمند در قالب طرح شهید نیری برای مدارس کم برخوردار از اولویت های برنامه تربیتی منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار