رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛

لزوم توجه به هنر مهندسان ایرانی برای ساخت مدارس با معماری ایرانی - اسلامی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر توجه به هنر مهندسان ایرانی در ساخت مدارس با معماری ایرانی - اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به هنر مهندسان ایرانی برای ساخت مدارس با معماری ایرانی - اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان محمدی، در اختتامیه گردهمایی مدیران‌کل نوسازی مدارس کشور که صبح روز جمعه 28بهمن در مشهد برگزار شد با اشاره به غنای فنی و فرهنگی هنر مهندسین ایرانی اظهار داشت: باید از ذوق همکاران ادارات نوسازی در معماری ایرانی و اسلامی مدارس بهره مند شوید.

خان محمدی ضمن تشکر از مدیران نوسازی مدارس کشور گفت: ما در یک میدان و یک جبهه تاثیرگذار فرهنگی هستیم و اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم بیشتر روی نگرش‌ها برنامه‌ریزی خواهیم کرد؛ لذا در این مدت که در زیست کار هستیم، به عنوان یک مدیر باید مراقبت باشیم که در شرایط پیچیده فعلی برای مواجه با مسائل مختلف، از فرصت‌ها استفاده کنیم .

وی با تاکید بر اجرای کیفی پروژه‌ها به حضور و نظارت میدانی مدیران روی پروژه‌ها تاکید کرد و از مدیران خواست تا حداکثر بهره‌مندی از ذوق و هنر مهندسین ایرانی در معماری ایرانی و اسلامی مدارس را داشته باشند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان تاکیدکرد: ظرفیت خیران و به خصوص ظرفیت بانوان خیر را جدی بگیرید بانوان این ظرفیت را دارند تا در کنار شما به عنوان مشاور کمک کنند. ما با نثار خون عزیزانمان در این جایگاه قرار گرفتیم لذا باید با کار جهادی قدردان این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار