رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

مدرسه‌سازی گامی بزرگ در مسیر تبیین سیره اهل بیت(ع) است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را گامی مهم در مسیر شناخت علم و معرفت اهل‌بیت(ع) دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی گامی بزرگ در مسیر تبیین سیره اهل بیت(ع) است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی در جشن عید مبعث که با حضور اعضای خانواده مدیران کل نوسازی مدارس کشور برگزار شد، اظهار کرد: خانواده بزرگ سازمان نوسازی در جهاد مدرسه‌سازی، سهیم و ماجور هستند.

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از همراهی خانواده اعم از همسران و فرزندان خانواده بزرگ نوسازی افزود: جای بسی افتخار است که همسران شما در سازمان نوسازی، متولی ساخت مدارس برای فرزندان این سرزمین هستند چرا که اگر در جایی مدرسه‌ای ساخته نشود، علم و دانش، معرفت و شناخت اهل بیت(ع) و همه ارکانی که برای عاقبت بخیری و سعادتمندی بشر نیاز است، اتفاق نمی‌افتد و خانواده پیشران و آغازگر روشنایی است.

خان‌محمدی خطاب به خانواده‌های مدیران نوسازی کشور گفت: شما در این امر بزرگ مشارکت دارید و اگر 1100 مدرسه به دست رئیس‌جمهوری مردمی افتتاح شد به خاطر مجاهدت شما در کنار همین عزیزان بوده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش در عرصه مدرسه‌سازی را نوعی افتخار عنوان کرد و گفت: کار کردن با مردم و زندگی کردن در کنار خیرین و نیکوکارترین افراد شرایط خاصی دارد و باید برای قرار گرفتن در این مسیر، خداوند را شاکر باشیم.

خان‌محمدی گفت: این کار، کار بزرگی است؛ کاری که حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ راه آن را برای ما ترسیم کرد و ما این مسیر را ان‌شاءالله در کنار هم با موفقیت و سربلندی طی خواهیم کرد.

وی گفت: با همه محدودیت‌ها 104 هزار کلاس داریم که باید آباد کنیم و این آرامش بسیار بالایی می‌خواهد که شما نقش مهمی در فراهم آوردن این آرامش دارید. یقین دارم اجر شما بیشتر است چرا که شما در پشت صحنه تلاش می‌کنید، خودتان را در این امر بزرگ شریک بدانید کار سختی در مقابل ما قرار داده‌اند و گاهی تعلل در تصمیم ممکن است هزینه‌ساز شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به نیاز افزایش کیفیت حضور در جمع خانواده‌ها گفت: شما با اقتدار در کنار همسران‌تان خودتان را مدرسه‌یار بدانید. یقین بدانید و افتخار کنید این مردان با محدودیت‌های منابع خود را اثبات کرده‌اند.

گفتنی است جاسم حسین‌پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی نیز در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک ایام رسالت پیامبر گرامی اسلام گفت: تعلیم و تربیت، رسالت اصلی پیامبر گرامی اسلام بود و شما نیز بسترساز تحقق این رسالت در حال حاضر هستید و ما دستاوردهای این مجموعه را مدیون همسران و خانواده‌های نوسازی هستیم و خانواده‌ها هم به نحوی نقش استمرار حرکت انبیاء را دارند.

خانم نیزاری، مشاور رئیس سازمان در این جلسه با برشمردن اهمیت فضائل اخلاقی در بعثت پیامبر گرامی اسلام به تفسیر بخش‌هایی از سوره قلم و ارتباط رسالت پیشرانان بستر آموزش با قلم و خواندن اشاره کرد و گفت: شما خانواده نون و قلم هستید و نیاز است همراه همسران‌تان در پیشبرد اهداف‌شان سهیم باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار