جمعی از دانش‌آموزان ناحیه یک کرج در گفت‌وگو با پانا بیان کردند:

شرکت در پویش های کتابخوانی برای دانش‌آموزان جزو ضروریات است

کرج (پانا) - جمعی از دانش‌آموزان و همکاران دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج در خصوص پویش هیس‌طوری که این روزها در سطح کشور رواج پیدا کرده است بیان کردند شرکت در پویشهای کتابخوانی برای دانش‌آموزان جزو ضروریات است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در پویش های کتابخوانی برای دانش‌آموزان جزو ضروریات است

آیدین فلاح رجب زاده، دانش آموز دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج در گفت وگو با پانا گفت: «پویش هیس‌طوری با محوریت مسابقه و کنشگری پیرامون مجموعه کتاب سرگذشت استعمار طراحی شده است.»

وی افزود: «جهت شرکت در مسابقه هیس‌طوری بازه سنی 9 تا 21 سال دختر و پسر امکان شرکت در این مسابقه را دارند و هیچ گونه شرط دیگری برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد.»

رجب زاده اضافه کرد: «همان گونه که در جزئیات این مسابقه آمده است، پویش هیس‌طوری در قالب ماجراجویی شگفت انگیز انجام می شود که مرحله اول آن خوانش کتاب‌های جذاب مجموعه کتاب سرگذشت استعمار اثر مهدی میرکیایی است و مرحله بعد از خواندن کتاب‌ها، شرکت در 15 مسابقه کتابخوانی و 15 کنش هنرمندانه و در نهایت 15 نظر کارشناسی است.»

این دانش آموز بیان کرد:«۱۵ مجموعه کتاب هیس‌طوری سفر به آن سوی دریاها، راهپیمایی اشک ها، صلیب خونین، شکار انسان، سفر الماس و گرگ ها با چشم باز می‌خوابند و .... را شامل می شود. به طور کلی پویش هیس‌طوری می‌تواند مفید و آموزنده و جذاب باشد.»

در ادامه احمد بلاسی یکی دیگر از دانش آموزان این دبیرستان در گفت‌و گو با پانا عنوان کرد: بنده به عنوان یک دانش آموز از این پویش استقبال می کنم و به آن علاقه زیادی دارم و می خواهم باز هم در آن شرکت کنم و با علاقه و انگیزه از این فرصت مناسب استفاده کنم.»

طاها قادری راد، دیگر دانش آموز این دبیرستان گفت: «خوشحالم که می توانم از این مسابقه استفاده کنم و با شرکت در آن علاوه بر یادگیری مطلب های جدید، می توانم لذت‌ ببرم و رقابت جذاب و سالم داشته باشم.»

در ادامه علی حیدری، معاون دبیرستان دولتی پاسداران ناحیه یک کرج عنوان کرد:«باید به جنبه های مثبت چنین مسابقاتی در سطح مدارس توجه کرد، بنابراین سعی می کنیم که همه دانش آموزان را به سمت چنین پویش ها و فعالیت‌های مثبتی سوق دهیم.»

یکی از دبیران این دبیرستان در خصوص این پویش بیان کرد: «این که دانش آموزان با هر بهانه ای به سمت کتابخوانی حرکت کنند خیلی خوب است و علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی و بسیاری از موضوعات مرتبط، باعث تسلط و شناخت بیشتر دانش آموزان از کتاب و کتابخوانی می شود و در خوانش و نگارش آنها تاثیر مثبت دارد. من همین جا از مسئولان و تهیه کنندگان پویش هیس‌طوری صمیمانه تشکر می کنم.»

امیرمحمد آهنگران، دیگر دانش آموز این دبیرستان گفت: «از اینکه دوباره می توانم برنده این مسابقه شوم خوشحالم. این پویش عالی است و واقعا جای تقدیر دارد. پویش هیس‌طوری به طور کلی در مدارس از مدیر مدرسه تا دانش آموزان مورد استقبال قرار گرفته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار