سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز:

اسامی دومین پویش کتاب‌خوانی ترنم دانایی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اعلام شد

کرج (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از معرفی نفرات برتر دومین پویش کتابخوانی ترنم دانایی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اسامی دومین پویش کتاب‌خوانی ترنم دانایی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اعلام شد

حمیده سلیمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در خصوص پویش کتاب‌خوانی ترنم دانایی گفت: این پویش دومین سال است که با همکاری سازمان آموزش وپروش کشور و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران، در دو بخش کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه، از اول بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و به دلیل استقبال کم نظیر با یک هفته تمدید ارسال آثار تا هشتم اسفند ادامه یافت.

وی افزود: تعداد کل آثار دریافتی از این پویش ۱۰۹۸ اثر بود که تعداد آثار دریافتی در بخش کارکنان ۵۲۱ اثردر بخش دانش آموزی، 56 اثر در بخش آسیب شنوایی، 109 اثر در بخش آسیب بینایی، جسمی و حرکتی، 412 اثر در بخش کم توان ذهنی را شامل شده است.

سلیمانی اضافه کرد: کمیته داوری بلافاصله بعد از دریافت و دسته بندی آثار ، در ۱۵ اسفند ۱۴۰۱شروع به فعالیت کرد و آثار ارسالی در هر گروه توسط داوران در هر بخش مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است آثار دریافتی نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشت و از حدود ۴۰۰ اثر به ۱۰۹۸ اثر رسید.تعداد داوران و همچنین منتخبین نیز بیش از سال گذشته اعلام شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز کسب رتبه های برتر دانش آموزان البرز را در این مسابقات تبریک گفت و عنوان کرد: دینا شوندی، مبینا یارمحمدی و مائده باقری دانش آموزانی بودند که حائز رتبه های برتر در این پویش شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار