مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

تعمیق بینش انقلابی دانش‌آموزان مهمترین هدف برنامه‌های دهه فجر است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت عمق بخشیدن به بینش انقلابی دانش‌آموزان مهمترین هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق بینش انقلابی دانش‌آموزان مهمترین هدف برنامه‌های دهه فجر است

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته دانش آموزان و فرهنگیان ستاد دهه فجر ۱۴۰۱ اظهار کرد: نوآوری در برنامه ریزی و اجرای مراسم دهه فجر امسال موضوعی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر مشارکت فعال مدارس غیردولتی در اجرای برنامه های دهه فجر، ادامه داد: به منظور نظارت بر اجرای صحیح برنامه های این دهه لازم است تیم های بازدیدی و ناظران استانی به شهرستانها و مناطق اعزام شوند.

میرعبدی با تاکید بر برگزاری مراسم این دهه با محوریت دانش آموزان گفت: همه مدارس باید با رویکرد تربیتی، پرورشی و اثربخش همراه با نوآوری مجری برنامه های دهه فجر باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت والدین در کنار دانش آموزان در برگزاری مراسم و برنامه های دهه فجر مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تمامی برنامه ها در قالب طرح ایران امیدوار ارائه خواهد شد، ادامه داد: در این دهه دانش آموز باید در کف کلاس درس حلاوت دهه فجر انقلاب را درک کند.

میرعبدی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم باید با محتوی مناسب برنامه ریزی و ارائه شود. همچنین برنامه ویژه مدارس شبانه روزی نیز پیش بینی شود.

وی خاطرنشان کرد: پیوست رسانه ای لازمه اجرای هر چه بهتر هر برنامه است چرا که موجب می‌شود مبحث تبیین به شایستگی محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار