معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

جهاد تبیین‌ مهم‌ترین راهبرد برنامه‌های دهه فجر است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت جهاد تبیین، امیدآفرینی و دشمن‌شناسی راهبرد اصلی برنامه‌های دهه فجر است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین‌ مهم‌ترین راهبرد برنامه‌های دهه فجر است

جلسه ویدیو کنفرانس ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، روسای ادارات حوزه پرورشی، روسای تشکل‌های دانش‌آموزی استان با معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق برگزار شد.

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، با تاکید بر منویات و مطالبات مقام معظم رهبری گفت: باید با در نظر داشتن بیانیه گام دوم انقلاب در تقویت هویت ملی و استمرار و ترویج دستاوردهای انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌‌آموزی و مردمی تلاش شود.

وی افزود: امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، باید تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دهیم.

بروشکی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان استفاده از تمام توان برای تغییر نگرش مردم بخصوص نسل جوان و دانش‌آموزان به انقلاب اسلامی است، اما رویش‌های انقلاب اسلامی چشمگیر بوده که دشمن را مأیوس کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه بر ضرورت روایتگری صحیح وقایع تأکید و اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه تقویت اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

در این جلسه روسای ادارات حوزه پرورشی اداره کل و روسای تشکل های دانش‌آموزی گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر ارائه کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: عسل تقی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار