با دستور معاون اول رییس جمهور

۳۶۶ کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان (پانا) - ۳۶۶ کلاس درس در قالب ۹۳ مدرسه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفراسی با حضور معاون اول رییس جمهور، استاندار و جمعی از مسوولان این استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۶۶ کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم که همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی سراسر کشور انجام شد اظهار کرد: از این تعداد مدرسه ۸۵ مدرسه در مناطق روستایی و ۹ مدرسه در مناطق شهری قرار گرفته و برای ساخت آنها یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی، خیری و مشارکتی هزینه شده است.
میثم لکزایی زیربنای این مدارس را ۲۹ هزار و ۳۸۷ مترمربع عنوان کرد و افزود: با این تعداد کلاس درس، بیش‌از ۱۱ هزار نفر دانش‌آموز از فضا و تجهیزات استاندارد بهره‌مند خواهند شد.
وی با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان و همت بلند خیرین گرانقدر و نهادهای انقلابی گفت: در سه سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان مستعد این استان شده است.
سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همچنین این اداره‌کل با همراهی خیران ۲ هزار کلاس در استان در دست اجرا دارد که با توجه به اعتبارات تخصیص یافته تعداد عملیات اجرایی این پروژه ها درحال انجام است.
گفتنی است این مراسم در هنرستان ۹ کلاسه کار و دانش دهستان لوتک شهرستان هامون واقع در شمال سیستان و بلوچستان با حضور استاندار این استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار